Eller för min del är det dag två, då jag inte började första januari. Dagen började bra och nog kändes det som att man hade tränat dagen innan, jodå, lite här och där kan jag säga. Det trodde jag inte då jag inte är helt otränad, springer och kör pump så man borde ju ha fått lite muskler av den träningen. Men icke, jag trodde att jag höll på att bli sjuk efter luchen då träningsvärken smög sig på lite till och så fick jag en rejäl koma….alltså jag trodde jag skulle avlida. Låter kanske lite väl drastiskt, men jag tänkte, hur ska jag kunna hålla mig vaken. All kraft och ork försvann bara sådär. Hade jag kunnat så hade jag lagt mig ner och sovit en stund. Men när jag kom hem, då blev jag piggare och det trodde jag ju aldrig. Jag hade redan ställt in mig på att inte träna något idag …. men när mannen och bonussonen åkte iväg på sin träning, så tog jag med mig lill Engla upp och körde ett träningspass, sedan så blev konditionen i form av hopprep. Känner mig mycket duktig över dagens insats.

