Idag blev det ett lunchpass, kände dock efter uppvärmningen att jag hade ätit mitt mellanmål lite tidigt och det blev för långt ifrån träningspasset. Men det blev ett bra pass ändå. Det jag inte förstår riktigt är att jag inte hinner med sista konditionsdelen? Jag tycker att jag har gott om tid, men så flyger tiden bara iväg och jag blir stressad för att jag måste tillbaka till jobbet…Tycker också träningen börjar ge resultat, jag känner mig starkare och piggare 🙂 och faktiskt lite lättare också ;). Detta var inte så dålig idè ändå.

På kvällen när vår dotter hade gått till sängs, så blev jag så rastlös och fick ett sådant ”springrus” inombords. Så jag tog en 30 minuters löprunda ikväll också. Inte så tokigt faktiskt. Imorgon bitti väntar ett nytt träningspass :). Ikväll kan jag lägga mig och vara nöjd över min insats.

Jag och en kollega pratade lite om det jag håller på med och sedan sa jag att på en annan avdelning, där kör dom ”Biggest loser” tävling hela januari och då har de samlat ihop lite pengar och den som går mest ner i vikt vinner pengarna. Då frågade min kollega mig, vad vinner du när du är klar med din månad? Då svarade jag, att jag inte vinner något och att den som visar best resultat får vara med i Jarkkos blogg. Men sedan har jag tänkt på vad jag egentligen sa… det är ju inte det som är grejen. Jag vinner faktiskt något och det är bättre hälsa och starkare kropp som förhoppningsvis blir några kilo lättare efter denna månad :). Tack Jarkko för att jag fick vara med!

