Morgonträningen avklarad för flera timmar sedan, känns skönt särskilt när man får träningsvärk igen efter att ha bytt övning till en annan. Att det kan vara sån skillnad… Andra dagen som jag har gjort armhävningar på fötter istället för pull over. Ska jag vara ärlig så klarar jag inte 15 st armhävningar i ett sträck, men 10 går, vilket inte är fyskam då det var ett tag sedan jag gjorde armhävningar på fötterna… ett långt tag sedan då jag inte ens minns när det var, har jag någonsin gjort armhävningar på fötterna???… Om inte förr så har jag gjort det nu. Vad gäller kosten så är den bra, men lite enformigt börjar det ju kännas lär jag erkänna. Fantasin sprudlar ju inte direkt och idag är det fredag som följs av lördag och söndag och vad brukar alla människor göra när det är helg? Jo, de myser med lite extra god middag, något glas vin, lite sött eller salt… mmm, det känns lite jobbigt, inte än dock men jag vet att det kommer att bli jobbigt vilket återstår att se. Mys på er alla fredags sugna :), själv får jag mysa med min keso eller kesella 🙂

