Det går fin fint med träningen :), även fast det är jobbigt. Jag tänker att kosten gör otroligt mycket, redan nu känner jag förändring i kroppen.  Att man inte äter så här varje dag, ska det vara så svårt? Ett nytt favorit mellanmål ärkesella 1% med hallon (osötade), mums.

Vid start: Löpning 1,5 km på 10 min. Målet är 2 km på 10 min.

Vid start: Crosstrainer 10 min, 80 Cal på nivå 5.  Mål bränna 120 kcal på 10 min.

Tycker det är svårt att tolka vad som är vad på den crosstrainen som finns på gymmet, på den står det Cal, är det samma sak som Kcal? Spännande och se om man klarar 2 km på 10 min, just nu känns det som en omöjlighet, men å andra sidan så har jag 26 dagar kvar att träna på 🙂 eller 25 då jag redan har tränat för dagen. Jag känner mig taggad på ett lugnt sätt, kan bero på att jag har gjort detta tidigare och vet vad som komma skall :).

