So far so god! Träningen uteblev helt igår, då vi har på skivmässa hela dagen. Kände mig rätt så trött efter denna dag och när vi kom hem så var våran lilla dotter väldans föräldrar törstig :), så allt tid gick åt det. Sedan så kopplade inte fitnessfighten signalen min hjärna så jag åt sex stycken godisbitar också… Inte bra! Fy fy ….  nu är det gjort. Jag skötte dock min kost under skivmässan, tog med en kylväska med mat och måltider, både till mig och min man.

Idag däremot så blev det ett gång/löppass på 7,5 km. Min uppfattning är att jag sprang 5 km av dessa, vilket jag är nöjd med. Pulsen låg som lägst runt 130 och max 180 under hela turen. Detta vet jag då jag har köpt mig en pulsklocka :). När jag kom hem så sprang jag upp och körde styrkeövningarna. Det blev inte fullt träning enligt fustra metoden, men bättre än ingenting och jag är nöjd. Tror nog att detta ger resultat ändå om jag kör så 2 ggr/vecka. Hittils så har 2 kg försvunnit och 3 cm i midjan :). Imorgon börjar en ny vecka 🙂

