Tiden går fort när man har roligt, brukar man säga och så har det verkligen varit. Imorgon börjar jag jobba igen efter fyra veckors semester, känns helt ok då jag hela denna veckan mentalt har förberett mig för en återgång då Dan har jobbat hela veckan. Under semestern har vi varit hemma och på Höglia, så det har inte varit så mycket, mest praktiska saker i form av städning, tvättning, puttsning känns det som. När vi har varit på Höglia så är det otroligt mycket städning och rensning man håller på med och när man kommer hem så ska man sköta om hemmet och ta reda på all tvätt som blir osv. Men några små utflykter har vi haft, till loppisar och annat :). Mycket vila har det inte varit under dessa veckor, dels på grund av att vi fick hem lilla Ronja som krävde ca en och en halv vecka av rastning på nätterna, det har förvisso gått otroligt bra och har inte varit allt för många gånger per natt. Men när man inte är van att gå upp på natten så blir man ju lite mosig och seg under dagen. Nu är den tiden över 🙂

Idag är det sista semester dagen och den började jag med frukost och ett långt bad med oljor från Declo´r och en god bok. Sedan blev det te och bok på altanen i solen, promenad och bäst av allt en kvälls skogs promenad med hela familjen :). Nu ska jag avsluta denna dag med en film och lite godis. Det har varit en otroligt bra dag idag där jag har njutit i fulla drag :), bara för att de är sista semesterdagen, visst är det konstigt?

Sammanfattningsvis har det varit en rätt så lugn semester.

