Ikväll drar jag till Bollywood :). Låter härligt eller hur? Tänk om man ändå skulle vara på väg på riktigt… Riktigt så är det inte, men jag ska på Bollywood fest ikväll med arbetsgänget. Här har det hållits en stegräknar tävlig under en längre tid och nu så har vi tagit oss från Sverige till Bollywood. Vi är olika enheter som tävlar och de som förlorar bjuder på fest med det landets tema. Jag ser verkligen fram emot kvällen, dels för att jag har varit i Indien och fått uppleva kulturen och därför känns det extra roligt :). Jag har en sari som jag köpte där och den ska det bli kul att få använda igen. Jag och en kollega har varti på en Indisk affär här i stan och köpt lite utsmyckningar och sedan så lyckades vi få kvinnan som jobbar där och är från Indien att hjälpa oss mad att ta på sarisarna :).  När vi var där så kom vi att prata mycket om allt och inget vilket slutade med att vi ska vara mannekänger när hon ska ha en modevisning av indiska kläder, låter roligt och hoppas att det blir av.

Denna dagen går av till att ladda inför kvällen. Ha det gott alla ni andra 🙂

//Ania

