Etiketter

Idag inleddes termin 2 pole. Har gått och gruvat mig lite efter det långa uppehållet som har varit, det är nog en och en halv månad sedan jag var med på en klass. Men idag började jag nivå 3 vilket kändes jätte roligt och det är nu det börjar, det är nu vi ska börja öva på upp och ner vända poser :). Både spännande och kul, ska bli en utmaning och se om man klarar det innan denna kurs slut… Nästa träning är på torsdag, längtar redan nu. Idag så började vi med rutinen för kursens dans, ganska enkel och sedan fick vi improvisera hur vi ville resten av låten. Detta med improvisation har inte riktigt varit min grej, men idag tycker jag att det kändes helt ok. Jag tänkte inte så mycket på vad andra gjorde, bara körde min grej och allt som dök upp i huvudet. Det är roligt att känna så :), det är ett tecken på att man känner sig säkrare på sig själv och det man gör! Bra jobbat Ania.

