Etiketter

, ,

Ännu en grå kontorsdag. Det är runt nollan, men blåsten gör att det känns som -5. Jag hör vår fåglarna, men svårt att se täcken på att det ska bli vår. Däremot känner jag mig väldigt pigg, igår orkade jag vara vaken till kl. 22.00 :). Jag känner mig starkare och lättare i kroppen och det bästa av allt, peppad till att klara fighten :). När jag gick till jobbet i morse så fick jag ett vemod inom mig, hur ska det gå efter fighten när jag inte längre har press på mig? Just nu känns det som att jag inte kommer att återvända till mina gamla vanor, utan försöka upprätthålla detta. Men samtidigt vet jag om att det är lätt att falla tillbaka. Det återstå att se…

Men idag är det fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Andra helgen med fighten utan gotta. Det känns som att jag kommer att klara det galant! Ser fram emot denna 🙂

I sinnet är det solsken även fast det är en tråkig grå dag 🙂

GOD MORGON !

