Etiketter

, ,

The end of the fight :). Domedagen är här och sista dagen på fighten.  Sammanfattningsvis så tycker jag att det har gått bra, jag har klarat kosten utan problem, några slarvdagar har det varit där någon gobit har slunkit ner och att jag har missat mellanmålen speciellt i och med sommartiden, då blev hela dagen konstig och jag hann inte med samt under förkylningen. Alkoholen har stått kvar på systemhyllan hela månaden 🙂 och kommer att göra det denna helg också. Jag har varit jätte trött och jätte pigg, jag har varit hungrig och jag har varit mätt men framför allt så känner jag mig lättare :).  Det totala resultatet är – 3,2 kg och – 7 cm över naveln 🙂 och då får jag lov att säga att jag inte har varit så ambitiös att jag har tränat varje dag av olika anledningar, men tänk om jag hade gjort det då hade resultaten varit ännu bättre gissar jag.  Jag kommer inte att skicka in några resultat bilder och tävla vilket ingår i fitnessfighten där man bla kan vinna utbildning till PT samt en träningsresa till Portugal på grund av att jag själv inte tycker att jag har gjort mitt yttersta för att förtjäna detta. Så här ser det ut och nu är det bara att fortsätta på egen hand och i min egen takt, för ännu är jag inte klar :).

