Det har inte blivit något skrivet sedan januari månad, vilket känns väldigt länge sedan. Men nog har jag tänkt på min lilla blogg, men orken och inspirationen har inte riktigt funnits. Det har varit en rätt jobbig period för mig personligen och med jobb och vardag. Nu har jag haft semester och är inne på min sista vecka (endast 3 veckor denna sommar). Min sista vecka stannade jag hemma medan resten av familjen åkte till stugan. Att bara få vara själv för att hitta lite tillbaka till sig själv och sina tankar har varit otroligt välbehövligt för mig och jag är verkligen tacksam att min familj vill unna mig det. Under denna vecka har jag tagit det väldigt lugnt, men det har även blivit en del rensning i några skåp och skafferier :). Jag har även hittat tillbaka till träningen igen som under denna perioden mest har funnits i tanken. Det gäller att inte ställa för höga krav på sig själv, vilket jag ibland har svårt att inte göra. Nu menar jag inte att endast denna vecka har förändrat hela mitt liv, utan att denna vecka har gett mig tid att börja tänka om och tid till att tänka :). Jag hoppas att kunna fortsätta så när vardagen snart rullar igång igen, men jag vet att det kan vara svårt. Jag hoppas också på fler inlägg här på bloggen :).

Trevlig fortsatt lördag.

