Etiketter

,

I helgen var det Bollnäsess 2013, en efterlängtad helg som var bokad tidigt på sensommaren. Jag hade bokat in mig på en massa roliga klasser och en workshop med Tobias Karlsson bla. Men en oturs förkylning bröt ut på fredagen, den dagen då eventet började och detta ledde till att jag inte kunde delta i de klasser jag hade bokat in mig på. På fredagen hade jag bokat en hel eftermiddag med Tobias Karlsson, en dans workshop och föreläsning med honom ”allt är möjligt”. Dansklassen fick jag stå över, men föreläsningen gick jag på, vilken jag tyckte var mycket bra. På lördagen hade jag bokat hela dagen med en massa klasser yoga, funktional moves osv. Det blev tre klasser för mig den dagen, på funktional moves passet, som är fysiskt krävande så rann snoret och nysningarna kom upprepande gånger, vilket var otroligt störande. Ett pass under den dagen böt jag ut till en föreläsning med Tina Thöner ”drottning bland kungar”, vilken också var mycket bra, vilken kvinna! I slutet av dagen skulle jag vara med på en föreläsning med Pasi, men vid tre tiden gav jag upp och bestämde mig för att åka hem, då jag inte orkade vara kvar längre på grund av denna dumma förkylning.

Nu har jag två sidor av min upplevelse på Bollnäsess, en helt fantastisk och en mindre fantastisk. Men trotts att jag inte kunde vara med och träna såsom jag hade tänkt så fick jag med mig två underbara personer, Tobias Karlsson och Tina Thöner och deras budskap som de framförde under sina föreläsningar. Denna helg skulle vara en liten inspirations helg för mig, men även fast det inte blev så fysiskt så känner jag mig mer än peppad att faktiskt komma igång med mig träning. Men än så får jag avvakta till förkylningen har gått över.

Tack Bollnäs för att ni ordnar med detta event, jag hoppas kunna delta helhjärtat nästa år om jag lyckas hålla mig frisk :).

