Idag är det onsdag och som jag skrev tidigare så skulle jag försöka att få till detta med träning 2 ggr/v. Jag hade bokat in mig på ett pass spinnpump som består av spinning, pump och core och hela passet är 90 min. Jag har faktiskt gått och gruvat mig lite för detta pass, då det lät väldigt tufft. Innan jag gick från jobbet så började tankarna gno om att jag kanske skulle börja nästa vecka och istället ta en promenad, då det också kändes lite stressigt att bara komma hem och vända igen då passet började 17.45. Men på vägen hem så hade jag bra musik som jag lyssnade på och då blev jag peppad och tänkte att, nej, jag ska gå, jag måste prova, jag får ta det lite lugnt, det är nog inte så farligt och vad kan hända. Och så blev det! När jag väl var där så kändes det bra och ganska roligt faktiskt. Jag längtar till att köra nästa pass och det känns skönt att komma igång. Men jag anar redan ikväll, att imorgon kommer det kännas i en muskel här och där :). Men en kvällspromenad med hunden får det bli.

Ha det gott!

