Som överskriften säger så är det nya tag som gäller och jag känner mig taggad. Senaste passet jag var på kändes inte så mycket när jag steg upp, men framåt eftermiddagen och nästa dag, då påmindes jag om att jag faktiskt har muskler :). Igår var det bad dag för hunden och att stå lutad över ett badkar en längre stund, det känns minnsan i den bakre lårmuskulaturen. Jajamensan, vilken träningsvärk jag har där idag.

Imorgon är det dags för spinnpump igen och på onsdag, däremellan får det bli promenader om vädret tillåter. Har också köpt dvd yogalosophy som jag ännu inte har hunnit testa, men som jag däremot har tittat igenom. Den verkar effektiv som tusan. Ett sådant pass kan jag nog få in denna vecka när lillpy sover :). Jag känner mig inperierad! och hoppas det håller sig så ett långt tag framöver.

Nu dags för nattning 🙂

